• Головна
  • Чому компанія Bacardi обрала кажана
Новини компаній
08:10, 28 грудня 2023 р.

Чому компанія Bacardi обрала кажана

Новини компаній

Історія логотипу Bacardi у вигляді кажана походить від зародження компанії в 1860-х роках. Кубинець Дон Факундо Бакарді Массо, засновник Bacardi, збудував перший винокурний завод у Сантьяго-де-Куба. Саме на цьому підприємстві дружина дона Факундо, Амалія Бакарді, виявила невелику колонію кажанів, що звисали зі крокв. Солодкий запах патоки та цукрової тростини привернув цих тварин до винокурні. Image

Повага чи страх

На відміну від інших, які, можливо, вважали кажанів неприємністю, сім'я Бакарді дивилася на них інакше. Дехто вважає, що донья Амалія сприймала їх як символ удачі та здоров'я. Інші припускають, що в сім'ї була вроджена повага до цього виду як до запилювачів цукрової тростини та пожирателів комах, що полюють на врожай. Сім'я Бакарді дозволила кажанам продовжувати жити під дахом заводу. Незабаром місцеві жителі почали асоціювати ром Бакарді з цими тваринами і почали замовляти "el ron del murciélago", що перекладається як "ром кажана". Цей символ став офіційним логотипом Bacardi і відтоді залишається незмінним.

Значення кажана на Кубі

У кубинській культурі цей вид дуже символічний. Корінні жителі Таїно вважали кажанів символом доброго здоров'я, сімейної єдності та удачі. Це культурне значення вплинуло на рішення дружини Бакарді перетворити тварин на символ молодої гуральні. Крім того, тварини життєво важливі для екосистеми, оскільки грають вирішальну роль в запиленні цукрової тростини та боротьбі зі шкідниками, які можуть завдати шкоди врожаю. Включивши кажан у свій логотип, Bacardi також віддає шану виду, який сприяє створенню їхнього рому. Прославлений напій продається на сайті maudau.com.ua — українському маркеті важливих штук. Сьогодні Bacardi продовжує шанувати кажанів та їх важливість за допомогою таких ініціатив, як сад запилювачів у Пуерто-Ріко. Він присвячений збереженню диких тварин, що знаходяться під загрозою зникнення, у тому числі різних видів кажанів, метеликів і бджіл. Створивши такий притулок, Bacardi прагне забезпечити виживання краю за межами свого логотипу. Зображення кажана на пляшці Bacardi має як історичне значення, і культурний символізм. Воно позначає стійкість компанії, відданість якості та зв'язок з кубинським корінням. Асоціація з успіхом і здоров'ям, а також роль запилювача роблять мишу відповідним символом рому Bacardi - бренду, який продовжує процвітати та впроваджувати інновації в алкогольну індустрію. Крім цього, такий дизайн привертає увагу, тому пляшка Bacardi вигідно виглядає у домашній колекції міцних алкогольних напоїв.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...