• Головна
  • Як вибрати, відремонтувати чи замінити бачок ГУР
Новини компаній
10:25, 30 вересня 2022 р.

Як вибрати, відремонтувати чи замінити бачок ГУР

Новини компаній
Як вибрати, відремонтувати чи замінити бачок ГУР, фото-1

Бачок гідропідсилювача відрізняється високою надійністю та довговічністю, проте його необхідно регулярно оглядати (при ТО всієї системи), і при виявленні несправностей ремонтувати або змінювати в зборі. Періодично необхідно змінювати нерозбірні бачки і замінювати/промивати фільтруючі елементи в розбірних конструкціях - періодичність обслуговування вказується в інструкції, зазвичай міжсервісний інтервал сягає 40-60 тисяч кілометрів залежно від типу транспортного засобу.

До явних ознак несправності бачка відносяться витоку масла (зниження його рівня і поява характерних калюжок під автомобілем при його стоянці), поява шумів та погіршення роботи кермового управління. З появою цих ознак слід перевірити бачок і весь гідропідсилювач, необхідно приділити увагу тілу бачка та його штуцерам щодо тріщин. А в бачках, встановлених на насос, потрібно оглядати ущільнювач, який через різні причини може дати текти. Іноді проблеми виникають і із пробками заливних горловин. При виявленні несправностей бачок ГУР слід відремонтувати або замінити в зборі. Обрати необхідні запчастини можна на сайті: altstar.ua

На заміну потрібно брати бачки, рекомендовані для встановлення на автомобіль. У деяких випадках можливе встановлення та інших деталей, проте при такій заміні можливе погіршення роботи всієї системи внаслідок іншої пропускної здатності бачка фільтра. Заміна бачка виконується відповідно до інструкції з ремонту та обслуговування транспортного засобу. Ці операції передуються зливом робочої рідини та промиванням системи, а після ремонту необхідно залити нову олію та прокачати систему для видалення повітряних пробок.

Конструкція та особливості нерозбірних бачків гідропідсилювача

Нерозбірні бачки виготовляються із двох литих пластикових половин, спаяних в одну герметичну конструкцію циліндричної, призматичної чи іншої форми. У верхній частині бачка виконано гвинтову або байонетну заливну горловину, в яку встановлюється пробка. Під горловиною зазвичай встановлюється сітка, що фільтрує. У нижній частині бачка відливається два штуцери - випускний (на насос) і впускний (з кермового механізму або рейки), з'єднані з механізмами системи за допомогою шлангів. На дні бачка встановлюється елемент, що фільтрує, він може притискатися за допомогою пластини на гвинті або засувках. Фільтр встановлюється так, що в нього надходить відпрацьоване масло з кермового механізму, де очищається і далі надходить на насос.

Конструкція та особливості розбірних бачків гідропідсилювача

Розбірні бачки складаються з двох частин – корпусу та верхньої кришки. Кришка встановлюється на корпус через гумовий ущільнювач, її фіксація здійснюється за допомогою пропущеної з дна шпильки і гайки, що навертається на неї (звичайної або «баранчик»). У кришці виконується заливна горловина, іноді передбачена окрема горловина під установку запобіжного клапана. Заливна горловина закривається пробкою, аналогічною до описаної вище.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...