Реклама
11:42, 29 грудня 2015 р.

Державний реєстр

Реклама

Життєдіяльність українського підприємця регламентована комплексом різноманітних правил, які визначають як, коли, в якій послідовності і що потрібно робити для досягнення тієї чи іншої бізнесової мети. Зокрема, для прийняття участі у держзакупівлях, отримання дозволів або ліцензій, розгляду окремих справ у судах, співпраці з банками, вчинення перевірки контрагентів тощо законом передбачається оформлення спеціального документу, який має назву “витяг з ЄДР”.

Згаданий документ відіграє роль свідчення про те, що юридична (фізична) особа дійсно займається підприємництвом. Він дає певну уяву про стан справ підприємства, компанії, підприємця від моменту започаткування бізнесу (занесення відповідних даних у держ реєстр юридичних осіб).

Формування цього документу відбувається відповідно до певних пошукових критеріїв, відображуваних у формалізованих формах запитів. Він є актуальним на момент створення й дає відповіді на запитання, поставлені в конкретному запиті.

У відповідності до порядку, визначеного чинним законодавством, витяг з ЄДР може видаватися в одному з трьох видів. Пошук за найменуванням (прізвищем, ім'ям, по батькові) і/або кодом юридичної особи (підприємця) чиниться при запиті на видачу базового та розширеного витягу. Вибірковий витяг здійснюється в результаті пошуку за найменуванням юрособи, КВЕД'ом, даними про керівника та/або засновника. Інакше кажучи, існує можливість у відповідь на запит для вибіркового витягу отримати дані про фірму, засновником/керівником якої є фізична особа.

Для створення кожної форми (базової, вибіркової чи розширеної) витягів із баз даних, занесених у державний реєстр, сайт “YOUCONTROL” реалізує адаптивні алгоритми, які активізуються на відповідних закладинках.

З метою задоволення широкого спектру потреб клієнтів на сайті передбачена гнучка система тарифікації, що включає виконання робіт за наступними пакетами:

  • “Моніторинг СТАНДАРТ” (у реальному часі опрацьовуються 3 базові джерела для оцінки кредитних ризиків);

  • “Моніторинг ПРЕМІУМ” (подібний до “стандарту”, проте, переглядаються дані з 8 джерел);

  • “Досьє” (пошук детальної інформації про контрагентів здійснюється у 10 джерелах);

  • “Перевірка списку моніторингу” (задіюється лише держ реєстр юридичних осіб);

  • “АРІ” (видозмінене “Досьє”).

Заслуговує на увагу нововведення, суть якого полягає у формувані витягів на певну ретроспективну дату — наприклад, річної давнини.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...